1403-01-28 10:00
245
0
89599
با اجرای عملیات «وعده صادق»؛

شاخ معاندان با سیلی به رژیم صهیونیستی شکست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه عملیات نظامی سپاه، شاخ معاندین نظام شکست، گفت: دشمنان پیام جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند این تنها یک سیلی کوچک بود اگر دست از پا خطا کنند سیلی محکم‌تری وارد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی ملک شاهکویی صبح امروز در دوره آموزشی تخصصی تربیت کنشگر فرهنگی و راهبر جمعیت که در دانشگاه مائده شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اسرائیل را با قریب به ۳۰۰ موشک هدف قرار دادیم، موشک‌های سپاه از هفت استان به سمت رژیم صهیونیستی فرود آمد و سیستم‌های راداری و پدافندی اسرائیل را ناکام گذاشت.  

وی تصریح کرد: پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات موشکی در اسرائیل توسط ایران اجرایی شد، موشک‌های ما از دو کشور عبور کرد تا به اسرائیل برسد و از طرفی موشک‌ها باید از چهار لایه محافظتی در داخل اسرائیل و سه لایه محافظتی از خارج اسرائیل عبور می‌کرد تا مراکز حساس نظامی این رژیم منحوس را هدف قرار دهد.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه موشک‌های ما فقط مراکز نظامی را هدف قرار داده است، ابراز کرد: حکومت ولایی جمهوری اسلامی برای نخستین‌بار توانست به رژیم صهیونیستی سیلی محکمی بزند این افتخار ایران به تنهایی نیست این افتخار امت اسلامی جهان اسلام است.  

ملک‌شاهکویی با اشاره به اینکه هماهنگی و انسجام عملیات در داخل کشور بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: دل امت اسلامی از این عملیات نظامی شاد شد و کسی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور ما کند ایران یک کشور قدرتمند است.  

وی با بیان اینکه عملیات نظامی سپاه باعث شد شاخ معاندین نظام بشکند، افزود: سیلی محکمی که توسط ایران به اسرائیل زده شد باعث شادی دل پیامبر عظیم الشان شاد کردند اسرائیل، ریشه همان‌هایی هستند که پیامبر(ص) را زجر می‌دادند.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر این که تدابیر حضرت آقا بود که در روز عید فرمودند رژیم کودک‌کش اسرائیل باید تنبیه شود، اظهار کرد: دشمنان پیام جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند این تنها یک سیلی کوچک بود اگر دست از پا خطا کنند سیلی محکم‌تری وارد می‌کنیم.  

وی افزود: این عملیات غرورآفرین در وهله اول تنبیه آمریکا بود در وهله دوم فرانسه و بعد انگلیس بود زیرا آنها بودند که روحیه به ارتش اسرائیل می‌دادند و باید تنبیه می‌شدند.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: باید این عملیات غرورآفرین را برای همه تبیین کرد این یک وظیفه است که بر دوش من و شماست.  

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.